Mindenképpen érdemes lenne megtartani a jövőben a nagykörúti kerékpársávokat, amelyek rövid idő alatt népszerűek lettek – vélekedett Halász Áron – Magyar Kerékpárosklub elnökhelyettese, miután a szervezet egy kerekasztal-beszélgetést szervezett a nagykörúti kerékpársávokról. Halász Áron arra is kitért, hogy milyen jövőképet képzelnek el a fővárosi kerékpárút-hálózatnak.
Karácsony Gergely főpolgármester az InfoRádió Aréna című műsorában azt mondta, a nyár végén dől el a közelmúltban kialakított kerékpársávok sorsa.
A BKK július végén közölte a legújabb kerékpársávok kialakítását: új kerékpár- és busz-kerékpársáv jött létre a Nagykörúton kívül, továbbá egybefüggő bringahálózatot alakítottak ki Kőbányáról a belvárosba.
A BKK jelezte, hogy Baross utca Orczy tér és Nagykörút közötti szakaszán önálló kerékpársávok, egyes részein busz-kerékpársávok létesültek, és ezzel régóta hiányzó kerékpáros kapcsolat jött létre Kőbánya és a belváros között. A fejlesztések Ferencvárosban folytatódtak: a Ferenc körúton mindkét irányban új bringasáv lesz, amely a Petőfi híd érintésével összekapcsolja a budai és a pesti kerékpáros hálózatot.
Budapest egyik legfontosabb útvonalán, a Nagykörúton még április végén létesült kerékpársáv az Üllői út és a Váci út közötti három kilométeres szakaszon. A nagykörúti kerékpársáv forgalma mindössze néhány nap alatt elérte a több mint egy évtizede meglévő Múzeum körúti kerékpársáv forgalmát.