Infostart.hu
eur:
388.03
usd:
329.53
bux:
0
2025. december 28. vasárnap Kamilla
Tarlós István főpolgármester a budapesti útépítési program keretében elkészült első XVIII. kerületi út átadásán a Kappel Emília utcánál felállított sátorban 2019. július 8-án. A főpolgármester közölte: a tervek szerint négy éven belül az összes budapesti belterületi földutat leaszfaltozzák. A program első körében 13 kerület pályázott eredményesen, és így 181 földutat, mintegy 41-42 kilométer hosszúságban látnak el szilárd burkolattal.
Nyitókép: MTI/Máthé Zoltán

Tarlós István: ha megkínálnak egy pohár jó borral, nem ütöm ki senki kezéből

Ezt annak kapcsán nyilatkozta a főpolgármesteri átadás-átvételen, hogy utódja, Karácsony Gergely díszpolgári címre fogja felterjeszteni.

Interjút adott az Azonnalinak csütörtökön a távozó főpolgármester. Tarlós István elmondta, örül Karácsony Gergely bejelentésének, miszerint az utód díszpolgári címet adna neki, és Demszky Gábor címét sem ellenzi.

"Ha valakit megkínálnak egy pohár jó borral, és aki mellette ül, azt is megkínálják, akkor nem üti ki azt a kezéből" - így Tarlós.

Régebben amúgy sem voltak rosszban Karácsonnyal, most gratulált is neki, és bevallotta,

jó szívvel vált most életszakaszt.

Kettejük találkozójának tartalmáról nem volt bőbeszédűbb Karácsony Gergelynél, 10-15 perc alatt lezajlott az átadás-átvétel, majd még beszélgettek majdnem egy órát, szinte barátilag.

Megerősítette, Karácsony Gergely meg fogja őt találni változatlan telefonszámán, és legjobb tudása szerint válaszolni is fog neki a felmerülő kérdésekre, de nem hiszi, hogy heti kapcsolatban lesznek majd.

Orbán Viktor vasárnap a választások éjszakáján "nyert egy tanácsadót" a személyében, erre reagálva azt mondta,

budapesti ügyekkel nem foglalkozik, ezt ki is kötötte a miniszterelnöknek.

Hogy mivel igen, azt viszont nem mondta meg.

Címlapról ajánljuk
Megjött a kijózanodás az elektromos autóknál: átírják a terveket a világ legnagyobb gyártói

Megjött a kijózanodás az elektromos autóknál: átírják a terveket a világ legnagyobb gyártói

2025-ben látványos fordulat állt be az autóipari elektromos átállásban. A gyártók sorra írják át elektromos autós terveiket, a politikai oldal pedig elkezdte lazítani a korábban kőbe vésettnek hitt szabályokat. Nem arról van szó, hogy az elektrifikációt elengedték volna, hanem arról, hogy a korábbi "EV-only" narratívát felváltotta egy pragmatikusabb, több átmeneti technológiára épülő megközelítés. Megnéztük, hogy kik és hogyan vettek vissza az EV-célokból, és mit üzennek ezek a lépések az autóipari történetének egyik legnagyobb átalakulásáról.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×