Tavaly március közepén teljesen új portálmotorral, friss és a mai követelményeknek megfelelő dizájnnal, az olvasói igényekhez igazodó megoldásokkal jelent meg a hírportálok piacán az Infostart, és az internetes forgalmi adatok szerint gyorsan megkedvelték a hírfogyasztók.
Az első nagy próbája tavaly április 8-án az országgyűlési választás volt, az oldal bírta az olvasói rohamot, pedig 2018-ban aznap regisztrálták a legtöbb látogatót. Szintén nagy és tartós feladat volt a labdarúgó-világbajnokság több mint egy hónapos mérkőzéssorozatának a követése, amelyhez részletes statisztikákkal, adatokkal és egyedi címlappal szolgált a portál a gyarapodó olvasótábornak.
Tavaly a média kategóriában az új külsővel, portálmotorral és tartalommal megjelenő Infostart.hu kapta Az Év Honlapja elismerést. A 12 tagú szakmai zsűri méltatása szerint az InfoRádió készítői által létrehozott, de önállóan működtetett portál mind a technikai megvalósítás, mind tartalmi megoldások tekintetében kiemelkedett a pályázók mezőnyéből. A testület kiemelte, hogy az oldal „a jelen felhasználói szokásokat és trendeket maximálisan követve, mobilon nem egyszerűen ugyanúgy, hanem talán még jobban is működik, mint asztali gépeken”. A reszponzív technológia révén a mobileszközökön is teljes mértékben elérhető az oldal minden írott és audiovizuális tartalma, sőt mostanra az olvasóinak mintegy fele a telefonja vagy táblagépe böngészőjében olvassa az Infostart híreit.
Egyre népszerűbb az Infostart YouTube-csatornája is, a feliratkozók száma dinamikusan növekszik, és egy év alatt több mint háromszorosára emelkedett a követők tábora.
Az Infostart egyre több olvasót vonz, folyamatosan gyarapodik az oldal látogatóinak a száma. A március hozta el az igazi áttörést, mert több napon is jóval több, mint százezer egyedi látogatója volt a hírportálnak, a rekord pedig március 20. volt, amikor több mint 151 ezren olvasták a cikkeit, és több mint 350 ezer oldalt nyitottak meg.