Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Villamospótló busz a II. kerületi Szilágyi Erzsébet fasoron, a Budagyöngye megállónál 2018. szeptember 3-án. Szeptember 1-jén a 61-es villamos 2017-ben felújított vonalán, a Kelemen László utcai megállónál a hatalmas mennyiségű esővíz kimosta a sínek alól a zúzottkő ágyazatot. A BKV közlése szerint a villamosforgalom a hét második felében indulhat újra az érintett szakaszon.
Nyitókép: MTI Fotó: Máthé Zoltán

Lángolt egy BKK-busz a Normafánál

Teljes terjedelmében égett a jármű.

Kigyulladt éjszaka a BKK autóbusza Budapesten a Normafánál, az Eötvös úton a Konkoly-Thege Miklós út közelében – közölte a Katasztrófavédelem. Nem sokkal éjfél előtt történt a baleset, a teljes terjedelmében égő járműről az utasok idejében leszálltak, senki nem sérült meg.

A fővárosi hivatásos és a rózsadombi önkéntes tűzoltók megfékezték a lángokat, az oltás idejére az Eötvös utat mindkét irányban le kellett zárni.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×