Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Hegedűs Lorántné a Jobbik képviselője felszólal a Magyarország és egyes kiemelt térségeinek területrendezési tervéről szóló törvényjavaslat általános vitájában az Országgyűlés plenáris ülésén 2017. december 12-én.
Nyitókép: MTI/Soós Lajos

Kilépett a Jobbikból az egyik alelnök

Posztkommunistákkal történő bármilyen közösségvállalás ellentétes neveltetésemmel és személyes meggyőződésemmel - közölte Hegedűs Lorántné.

Kilépett a Jobbikból és annak országgyűlési frakciójából Hegedűs Lorántné. A képviselő a parlament honlapjának adatai szerint keddtől politizál függetlenként.

Hegedűs Lorántné tavaly áprilisban sorozatban harmadszor szerzett mandátumot a párt országos listáján, ebben a ciklusban a parlament törvényalkotási bizottságának alelnökeként tevékenykedett. A politikus a Jobbik alelnöke volt.

Tekintettel az áthidalhatatlanná vált politikai stratégiai nézetkülönbségre, az Országgyűlés elnökének bejelentettem a kilépésemet a Jobbik országgyűlési frakciójából, továbbá a Jobbik elnökségének lemondásomat párttagságomról, s így a pártban betöltött összes tisztségemről - írta közösségi oldalán Hegedűs Lorántné.

Távozásával 21 tagúra apadt a Jobbik országgyűlési képviselőcsoportja, amelyet öt tag hagyott el a tavaly tavaszi választás óta. Május végén zárta ki a képviselőcsoportból a pártvezetés Dúró Dórát, október elején pedig Volner Jánost. Utóbbi mellett kiállva távozott a frakcióból Apáti István és Fülöp Erik. A négy képviselő tavaly novemberben jelentette be, hogy létrehozták a Mi Hazánk Mozgalom képviselői csoportját az Országgyűlésben.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×