eur:
395.77
usd:
369.27
bux:
70647.04
2024. június 26. szerda János, Pál
A 4-es metró automata szerelvénye a Keleti pályaudvar megállóhelynél 2015. szeptember 26-án. Ettől a naptól a teljes üzemidőben járműkísérő személyzet nélkül közlekednek az automata szerelvények a vonalon.
Nyitókép: MTI/Balogh Zoltán

Fontos változás a 4-es metrónál

A Kálvin tér és a János Pál pápa tér után a Keletinél lévő állomásra is telepíthetik a beléptetőkapukat.

A 4-es metró vonalán újabb állomás kapta meg a beléptető kapukra vonatkozó engedélyt - szúrta ki a napi.hu. Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) legfrissebb hirdetménye szerint a Budapesti Közlekedési Központ megbízásából a pro Montel Zrt. telepítheti a kapukat a 4-es metró Keleti pályaudvarnál lévő végállomására.

Tavaly novemberben a szaktárca a 4-es metró Kálvin téri és János Pál pápa téri állomására is megadta ezt az engedélyt a pro Montelnek.

A beléptető kapuk a késésben lévő elektronikus jegyrendszer bevezetéséhez kellenek. A Fővárosi Közgyűlés decemberi rendkívüli ülésén a képviselők támogatták, hogy újrastrukturálják a budapesti elektronikus jegyrendszer projektjét, miután a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) szerződésszegés miatt felmondta a kivitelezővel a szerződést.

Tarlós István november 30-án kezdeményezte Dabóczi Kálmán felmentését, a fejlesztések közvetlen felügyeletével pedig általánosan Bagdy Gábor főpolgármester-helyettest bízta meg.

December elején Bagdy Gábor főpolgármester-helyettes arról beszélt az InfoRádióban, hogy kényszerhelyzetben volt a főváros. A Budapesti Közlekedési Központ a Scheidt und Bachmann nevű társasággal kötött szerződést az elektronikus jegyrendszer szállítói és kivitelezési munkáira, a német cég bankgaranciája azonban lejárt és nem hosszabbították meg, ez szerződésszegést jelent, ezért fel kellett bontani a megállapodást.

Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.06.26. szerda, 18:00
Szalai Máté
Közel-Kelet-szakértő, az olaszországi Ca’Foscari Egyetem kutatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×