Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Járművek várakoznak 2018. január 6-án az M1-es autópályán a hegyeshalmi határátlépési pont közelében, ahol a megnövekedett forgalom miatt hat kilométeres torlódás alakult ki.
Nyitókép: MTI/Krizsán Csaba

Már 14 kilométeres a torlódás Hegyeshalomnál

Az 1-es főúton a kishatárt, vagy az M15-ös autóúton a rajkai, illetve a soproni, vagy a vámosszabadi határátlépési pontokat javasolják az autósoknak.

A megnövekedett forgalom miatt már 14 kilométeres a torlódás az M1-es autópályán, Hegyeshalom közelében; a határátkelő pontnál is lassúbb áthaladásra kell számítania a közlekedőknek - közölte a Győr-Moson-Sopron Megyei Rendőr-főkapitányság szombat este.

A rendőrségi honlapon olvasható közleményben azt kérik, hogy az arra haladó autósok az Ausztriába történő határátlépéshez lehetőség szerint válasszák az 1-es főúton a kishatárt, vagy az M15-ös autóúton a rajkai, illetve a soproni, vagy a vámosszabadi határátlépési pontokat.

Hegyeshalomnál már délelőtt is nagy volt a forgalom, fél 12-kor a rendőrség arról számolt be, hogy öt kilométeren torlódnak a járművek az M1-es autópályán.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×