Három olyan futóverseny van Budapesten, ami külföldi célturistákat is vonz: a Vivicitta, a Wizz Air Félmaraton és a Spar Budapest Maraton – mondta az ügyvezető igazgató. Ezeken az eseményeken idén 24 ezer fölötti volt a határon túlról érkezők száma.
Az iroda tavaly érte el a 3 milliárd forintos bevételt, amelyet – becslések szerint – idén 10 százalékkal meghaladtak. Sportrendezvényeik népszerűsége részben a nemzetközi futóturizmus feltörekvésének köszönhető, és Budapest kiemelt helyet foglal el ezen a területen,
„Világszínvonalú versenyt rendezünk”
– büszkélkedett a cégvezető. „És ami talán a legfontosabb, hogy Budapest egy gyönyörű turisztikai város” – tette hozzá.
Felmérések szerint 50 százalék a „szájpropaganda” hatása, „hiába költünk sok pénzt és dolgozunk” rengeteget a jó marketing érdekében – vallotta be.