Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus

Komoly perrel nézhet szembe a Klik

Az már tudott volt, hogy Olaszországban kereshetik igazukat a veronai buszbaleset áldozatainak hozzátartozói, ám most úgy néz ki: a Kliket is beperlik.

Olaszországban indítanának eljárást a veronai buszbaleset áldozatainak családtagjai – számolt be róla hétfőn az ATV híradója. A hozzátartozók úgy látják: az ügy itthon zsákutcába került, se jogorvoslatot, se információt nem kapnak.

Szendrei Endre, aki az unokahúgát veszítette el a tragédiában, a 24.hu-nak elmondta, a kezdeményezés nem egy magánakció, az áldozatok hozzátartozói közösen döntöttek úgy, hogy megbíznak egy olasz ügyvédi irodát. A jogi procedúra a nyár végén indulhat. "Olaszországban perelünk majd a magyar törvények szerint" - mondta Szendrei Endre, hozzátéve, hogy most már nagy valószínűséggel beperlik a Kliket.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×