eur:
411.42
usd:
399.3
bux:
83212.66
2025. január 15. szerda Lóránd, Lóránt

Ezért hatalmas a tömeg a 2-es metrón

A december metróbaleset óta nem állt helyre a menetrend az M2-es vonalon, naponta hetvennel kevesebb járat közlekedik, ezért is van néha tumultus a peronokon.

A december 5-i metróbaleset óta jelentős hosszabb a menetidő a fővárosi 2-es metrón, ezért sokszor előfordul csúcsidőben, hogy nem is fér fel minden utas az érkező szerelvényekre. Ennek az az oka, hogy amíg a baleset vizsgálata nem zárul le, hétfőtől csütörtökig napont 70, péntektől vasárnapig 66 járattal kevesebb közlekedik a vonalon a megszokotthoz képest - írta az Origo.

Ez azt jelenti, hogy nagyjából napi hetvenezer embernek kell felférnie a többi járatra, és ez okozza a tömegjeleneteket. A megszokott 19 helyett csak 16 szerelvény közlekedik, a balesetben érintett két járművet sem tudták még újra forgalomba állítani.

Címlapról ajánljuk

Tálas Péter: Putyint legitimálná, ha Trumppal találkozna

Miközben Svájc is bejelentkezett egy békecsúcs megrendezésére, előkészítés alatt áll Donald Trump amerikai és Vlagyimir Putyin orosz elnök találkozója – mondta az InfoRádióban Tálas Péter, a Nemzeti Közszolgálati Egyetem John Lukacs Intézetének egyetemi docense.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.01.15. szerda, 18:00
Jambrik Rudolf
nyugalmazott tűzoltó ezredes
Harapófogóban Oroszország - Amerika után az EU is fokozná a szankciós nyomást

Harapófogóban Oroszország - Amerika után az EU is fokozná a szankciós nyomást

Az Európai Unió újabb, immár 16-ik szankciócsomagját tervezi bevezetni Oroszországgal szemben, amelynek középpontjában az orosz alumínium import betiltása és a cseppfolyósított földgáz (LNG) fokozatos kivonása áll. A terveket szimbolikusan az ukrajnai háború kitörésének harmadik évfordulóján tervezik elfogadni. A csomag részeként továbbá bővítenék a korlátozásokat az orosz árnyékflottára és bankokra, valamint magasabb vámokat vetnének ki mezőgazdasági termékeikre és a műtrágyára - írta meg a Bloomberg.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. január 15. 08:52
×
×
×
×