Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Albärt, a 2024-es németországi labdarúgó-Európa-bajnokság hivatalos kabalafigurája az Henri Delaunay-kupával, a bajnokság trófeájával a berlini Brandenburgi kapu előtt 2024. április 25-én. A kupa végigjárta a 2024-es németországi torna helyszíneit. A tornát 2024. június 14. és július 14. között rendezik Németországban.
Nyitókép: MTI/EPA/Filip Singer

Labdarúgó-Eb: már játék nélkül is sokat lehet keresni – mutatjuk a pénzdíjakat

A németországi labdarúgó Európa-bajnokság 24 résztvevő válogatottja (illetve azok szövetsége) már a kijutásért óriási jutalmat kap az UEFA-tól. De minden egyes győzelemmel, sőt esetenként a döntetlennel is további összegeket lehet keresni.

Az Európai Labdarúgó-szövetség összesen 331 millió eurót oszt szét a csapatok között.

A részvételért 9,25 millió euró jár, ez több, mint 3,6 milliárd forint, ez biztosan jár az MLSZ-nek is.

A csoportkörben egymillió eurót ér a győzelem, annak a felét, 500 ezer eurót a döntetlen.

A csoportból továbbjutó, másképpen a legjobb 16 közé jutó csapatok további 1,5 millió eurót kapnak.

A nyolcaddöntőben elért győzelem további 2,5 millió euró, az elődöntőbe jutás még 4. A fináléba jutott két csapat közül a vesztes még kap ötmillió eurót, a győztes nyolcat.

A maximálisan nyerhető pénzösszeg – ezen a csatornán keresztül – 28,25 millió euró.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×