Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Szőnyi Ferenc a mexikói ultratriatlon verseny kerékpáros számának (900 km) befejezésekor
Nyitókép: Forrás: Facebook

Elütötte egy autó, sérülten is végigment az ötszörös ironman versenyen Szőnyi Ferenc

A komáromi ultratriatlonista nem akármilyen kalamajkák után térhet haza.

Az 57 éves komáromi Szőnyi Ferenc egy számára szinte szokásos feladatra vállalkozott Mexikóban, egy ötszörös ironman teljesítésére nevezett be májusi térdműtétje után.

A távok:

  • 19 km úszás
  • 900 km kerékpár
  • 211 km futás.

A verseny résztávjait Leónban egy 25 m-es medencében, egy 3 km-es kerékpárpályán és egy 2 km-es futópályán kellett teljesítenie szeptember 18. óta, 144 órás szintidővel, a nevezési díj 1100 dollár volt.

Az úszásnál még semmi probléma nem volt, ám a következő gondok akadtak, amelyek ellenére Szőnyi Ferenc "Racemachine" nem szállt ki.

  1. kerékpározás közben kutyák támadták meg a mezőnyt, a magyart is "megkóstolta"
  2. a harmadik napon cserbenhagyásos gázolás áldozata lett biciklizés közben, 330 km biciklizést így is letudott még, komolyabb zúzódásokkal és egy nagy ütést kapott térddel
  3. olykor lehetetlen jégverés volt a helyszínen
  4. szerda éjfél körül (magyar idő szerint reggel 7-kor) célba ért.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×