Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus
Fotó: Budapest Airport
Nyitókép: Budapest Airport

Nagy változások a Budapest Airportnál

Meghatározó menedzsmentpozíciókba, a fejlesztési, valamint a vállalati kommunikációs és kormányzati kapcsolatok igazgatóság élére nevezett ki új vezetőket a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret üzemeltető Budapest Airport július elsejétől.

A cég közleménye szerint René Droese, az ingatlangazdálkodási és cargo üzletág vezetője veszi át - meglévő szakterülete mellett - a vállalat fejlesztési igazgatóságának irányítását Stephan Schattney-től július elsejével. René Droese több mint 25 éves tapasztalattal rendelkezik az ingatlan-, illetve a repülőtérfejlesztés területén, a német szakember több mint egy évtizede, 2007 óta dolgozik a Budapest Airportnál.

A vállalat kommunikációs igazgatóságának, illetve kormányzati kapcsolatainak irányítására Valentínyi Katalint nevezik ki, szintén július elsejétől. Valentínyi Katalin közel egy évtizedes újságírói, illetve szintén közel tízéves kommunikációs tanácsadói és vezetői, valamint kormányzati tapasztalattal rendelkezik. Társadalmi tevékenysége részeként a Példakép Alapítvány alapító-vezetője - ismertetik a közleményben.

A szakember a pozíciót 2008 óta betöltő Hardy Mihályt váltja a vállalat kommunikációs vezetésében, illetve Szarvas Gábort a kormányzati kapcsolatok területén.

Címlapról ajánljuk
2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

2026-ra teljesen automatizálják a gyorshajtások bírságolását Szlovákiában

Szlovákiában nagyszabású közlekedésbiztonsági fejlesztés indul: a tervek szerint az 213 fix telepítésű radar, 48 közlekedési kamera, valamint 18 szakaszsebesség-mérő rendszer jelenik meg az ország útjain, a bírságok pedig automatikusan érkeznek majd. A városok és községek saját radarokat és kamerákat használhatnak.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Magyarország autóipara is szenved a "német-betegségben"

Európa és Magyarország autóipara tartós strukturális présbe került: az iparágat a kínai verseny gyors térnyerése, a versenyképességi erózió és több elhibázott iparpolitikai döntés egyszerre szorítja. A ritkaföldfémekre és chipekre épülő, túlnyomórészt Kínához kötődő inputfüggőség geopolitikai kilengéseknek teszi ki az ellátást; az időszakos enyhülések pedig nem oldják a rendszerszintű sérülékenységet. Az exportorientált, erősen importfüggő magyar autóipari termelés – amely főként összeszerelő tevékenységet jelent – ugyan közvetlenül kevésbé veszélyeztetik az Európában tapasztalt ellátási problémák, a negatív hatások idővel a hazai gazdaságba is beszivárognak - derül ki az OECD által frissen közzétett részletes iparági statisztikákból.

EZT OLVASTA MÁR?
×
2025. december 7. 12:50
×
×
×
×