eur:
413.48
usd:
396.47
bux:
78741.84
2024. december 22. vasárnap Zénó
Bangkok, 2018. március 27.Látogatók a 39. Bangkoki Autószalonon 2018. március 27-én, egy nappal az április 8-ig tartó rendezvény megnyitója előtt. (MTI/EPA/Narong Szangnak)
Nyitókép: MTI/EPA/Narong Szangnak

A nagy kérdés: miért utáljuk a színes autókat?

Az eladott járművek 80 százaléka fehér, fekete vagy szürke.

A legfrissebb autószín-népszerűségi sorrend szerint továbbra sem szeretjük a színes autókat, de amíg tíz éve az ezüst volt a legnépszerűbb, most a fehér: világszerte a gépjárművek 38 százalékát adják el ebben a színben, míg a fekete 19, a szürke 13, az ezüst autók pedig 10 százalékkal részesednek az eladásokból - írja a Totalcar.

Különösen Ázsiában dominál a fehér szín: az autók 49 százalékát veszik ilyen fényezéssel, azon belül Kínában még magasabb ez az arány, 57 százalékos. Európában a szürke vezet 24 százalékkal, míg fehér autóból 23, feketéből 21, ezüstből 10 százalék fogyott.

A valódi színek közül világszerte csak a vörös és a kék aránya haladja meg az 1 százalékot: az előbbi 8, az utóbbi 3 százalékban fordul elő az új járműveken. Európában az autók 10 százaléka kék, 6 százaléka piros, 3 százaléka barna vagy bézs színű.

Címlapról ajánljuk
Orbán Viktor: a háborút az Európai Unió elveszítette

Orbán Viktor: a háborút az Európai Unió elveszítette

Miután szombaton évzáró nemzetközi sajtótájékoztatót tartott a miniszterelnök, vasárnap este az M1-nek is interjút adott. Meglátása szerint Brüsszel nagy árat fog fizetni azért, hogy még mindig úgy gondolja, mindent az eddigiek szerint kell tovább csinálni. Ukrajnában és a világban is új realitás van, ehhez kell alkalmazkodni, Magyarország is ezt teszi a gazdasági semlegességgel és a jövő évi költségvetéssel is. "Jobban fogunk élni, de hogy szebben tudunk-e, ez a kérdés" - zárta az interjút.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.12.23. hétfő, 18:00
Gálik Zoltán
a Budapesti Corvinus Egyetem docense
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×