eur:
392.6
usd:
362.16
bux:
72132.83
2024. július 7. vasárnap Apollónia

Ha tudja bizonyítani, hogy nem lett jó a frizurája, visszakaphatja az árát

Ha nem megfelelő minőségben készült el a frizura vagy kozmetikai beavatkozás, a fogyasztó kérheti a kijavítását vagy végső esetben a pénz visszafizetését. A Budapesti Békéltető Testület szóvivője szerint egyre gyakoribb a panasz fodrászat, műköröm- vagy kozmetikai szolgáltatás miatt.

Körültekintően válasszunk fodrászati, műkörmös vagy kozmetikai szolgáltatást! Pontosan jelezzük, mit szeretnénk, hogy egyértelmű legyen - ajánlja a Budapesti Békéltető Testület szóvivője.

„Ez egy szolgáltatás, amelyet vállalkozási szerződés keretén belül végez a szolgáltató. Ha ezzel a fogyasztónak problémája van, például hibás a teljesítés, kérheti a javítását, ha ez lehetséges. Ha nem, kérheti a vételár leszállítását vagy akár visszafizetését is” - mondta Kolyvek Antónia.

Az ilyen panaszok nem tartoznak a jelentős mértékű körbe, viszont egyre gyakoribbak. A megítélésük meglehetősen szubjektív, nehéz bizonyítani, hogy mennyire volt hibás a teljesítés – emelte ki a Budapesti Békéltető Testület szóvivője.

„Ezért jobb a megelőzés, azaz a körültekintő választás. Ha a baj bekövetkezett, a fogyasztónak kell bizonyítania, a korábbi frizura és a megrendelés alapján akár fényképfelvételekkel vagy tanúkkal, de ennek a megítélése nagyon szubjektív” - hangsúlyozta Kolyvek Antónia.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
Kiss Róbert Richard: csak az tiltakozik a turisták áradata ellen, aki nem profitál belőle

Kiss Róbert Richard: csak az tiltakozik a turisták áradata ellen, aki nem profitál belőle

A turizmus nem szociális jog, így joggal szednek belépődíjat az utazók kedvenc célpontjai – mondta Kiss Róbert Richard, de a turisztikai szakértő arra is emlékeztetett, hogy ezek a látványosságok eddig is a bevételük nagy részét éppen a pokolba kívánt látogatóktól szerezték.
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2024.07.08. hétfő, 18:00
Lakatos Júlia
a Méltányosság Politikaelemző Központ stratégiai igazgatója
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×