Infostart.hu
eur:
382.2
usd:
328.23
bux:
108922.07
2025. december 7. vasárnap Ambrus

Ha tudja bizonyítani, hogy nem lett jó a frizurája, visszakaphatja az árát

Ha nem megfelelő minőségben készült el a frizura vagy kozmetikai beavatkozás, a fogyasztó kérheti a kijavítását vagy végső esetben a pénz visszafizetését. A Budapesti Békéltető Testület szóvivője szerint egyre gyakoribb a panasz fodrászat, műköröm- vagy kozmetikai szolgáltatás miatt.

Körültekintően válasszunk fodrászati, műkörmös vagy kozmetikai szolgáltatást! Pontosan jelezzük, mit szeretnénk, hogy egyértelmű legyen - ajánlja a Budapesti Békéltető Testület szóvivője.

„Ez egy szolgáltatás, amelyet vállalkozási szerződés keretén belül végez a szolgáltató. Ha ezzel a fogyasztónak problémája van, például hibás a teljesítés, kérheti a javítását, ha ez lehetséges. Ha nem, kérheti a vételár leszállítását vagy akár visszafizetését is” - mondta Kolyvek Antónia.

Az ilyen panaszok nem tartoznak a jelentős mértékű körbe, viszont egyre gyakoribbak. A megítélésük meglehetősen szubjektív, nehéz bizonyítani, hogy mennyire volt hibás a teljesítés – emelte ki a Budapesti Békéltető Testület szóvivője.

„Ezért jobb a megelőzés, azaz a körültekintő választás. Ha a baj bekövetkezett, a fogyasztónak kell bizonyítania, a korábbi frizura és a megrendelés alapján akár fényképfelvételekkel vagy tanúkkal, de ennek a megítélése nagyon szubjektív” - hangsúlyozta Kolyvek Antónia.

KAPCSOLÓDÓ HANG
Címlapról ajánljuk
VIDEÓ
inforadio
ARÉNA
2025.12.08. hétfő, 18:00
Szlávik János
a Dél-Pesti Centrumkórház infektológiai osztályának vezetője
EZT OLVASTA MÁR?
×
×
×
×
×