Nyitókép: Unsplash.com

Bővíti MI-arzenálját a Google

Infostart
2023. június 14. 21:21
A cég két új, mesterséges intelligenciával működő funkciót indít a hirdetők számára, amelyek automatikusan megtalálják a legjobb hirdetési helyeket a vállalat felületein.

Míg a Google már korábban is bevezetett AI-eszközöket a hirdetők számára, most már arra használja a technológiát, hogy segítsen a márkáknak konkrétabb célokat elérni a hirdetéseikkel írja a Reuters, melynek hírét a Portfolio szemlézte.

A Demand Gen nevű új funkciók egyike a mesterséges intelligenciát használja arra, hogy a hirdető fotó- és videóhirdetéseit több termékben is elhelyezze, például a Gmailben, a YouTube feedben és a Shortsban, amely a YouTube rövid formátumú videós alkalmazása.

A Google közlése szerint a második új funkció a mesterséges intelligencia segítségével találja meg a hirdetések legjobb pozícióját, azaz maximalizálja a hirdető videóhirdetéseinek megtekintését. A korai tapasztalatok azt mutatják, hogy

a hirdetők átlagosan 40 százalékkal több videónézettséget kaptak az új eszközzel

olvasható.