Mindkét beruházás az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP) keretében történik, az M0-ás kizárólagos uniós finanszírozással, míg az M25-ös 90 százalékos uniós finanszírozással valósul meg. A beruházó a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. - írja a Napi.hu.
Az M0-ás költségvetése 38,392 milliárd forint, míg az M25-ös uniós támogatása 42,525 milliárd forint.
Ez utóbbi középső fizikai elválasztású 2×2 forgalmi sávos lesz, a hossza 18,5 kilométer. A mezőkövesdi kapcsolatot biztosító csomópont megvalósíthatósága érdekében megépítik a 2502-es jelű Mezőkövesd-Andornaktálya összekötő útnak az Andornaktálya elkerülő szakaszát új nyomvonalon. Rekonstruálják az Eger belterületén lévő 252-es számú főutat, és mintegy 490 méter hosszon párhuzamos kerékpárutat építenek.