Nyitókép: Hello Magyarország / YouTube

Elkészültek Magyarország új reklámfilmjei

Infostart / InfoRádió
2018. október 17. 12:17
Kedd este a Turizmus Summit 2018 konferencián Pro Turismo díjjal ismerték el a turizmusban kiemelkedő szakembereket, és bemutatták Magyarország új országmárkáját.

A konferencián bemutatták Magyarország új országmárkáját, amely a következő időszakban minden nemzetközi marketing-tevékenység alapja lesz majd, és amelynek szlogenje: "Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása". Az új logót, imázsfilmet és arculatot 13 országban mutatják be január végéig.

A szlogen, a WOW Hungary a rendezvényen elhangzottak szerint egyszerre figyelemfelkeltő, és mégis egyszerű. A WOW szó pedig - amellett, hogy mindenki ismeri a világon, és a rácsodálkozó meglepetésre utal - Magyarország országmárkájában a szlogen angol változatából - Wellspring Of Wonders - jött létre.

Az új imázsfilmen kívül új kampányfilm is készült:

Magyarországon a turizmus az egyik legsikeresebb nemzetgazdasági ágazat – hangsúlyozta az eseményen Orbán Viktor. A miniszterelnök arról is beszélt, hogy Magyarországon a turizmus az egyik legsikeresebb nemzetgazdasági ágazat, mert az ország az egyik legbiztonságosabb Európában.

Átadták a Pro Turismo-díjakat, a turizmus legmagasabb szintű kormányzati elismerését az idén hat szakember vehette át: Sándor Szandra, a Nanushka divatmárka alapítója, Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztője, Ruprecht László kreatív séf, gasztronómiai tanácsadó, Fülöp Zoltán a VOLT fesztivál igazgatója, Könnyid László, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke, valamint Laposa Bence badacsonyi borász.


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Turizmus Summit 2018
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást