Nincs regisztrálva a hálózaton – egyes Telekom-előfizetők ilyen hibaüzenetet kaptak háromnegyed 12 környékén, ha hívást próbáltak indítani. Másoknak egyszerűen nem csöngött ki a szám, amit tárcsáztak, vagy az „előfizető nem kapcsolható” sablonüzenetet hallották.
Akik épp beszéltek, azoknál megszakadt a hívás, utána nem lehetett elérni a másik felet, vagy nem lehetett felvenni a hívást, ha az beérkezett. Olyan panasz is érkezett, hogy nem volt hang a vonalban.
Több olvasónknál leállt a telekomos tévészolgáltatás. Néhány hírportál is elérhetetlenné vált, például a Magyar Nemzet, az Origo, a vg.hu és a Blikk.
A Telex azt írta, olvasói jelzések alapján a Vodafone hálózatán is jelentkeztek telefonálási problémák, a cég honlapja is elérhetetlenné vált.
12 óra után kezdtek helyrejönni a szolgáltatások.
A probléma mindkét hálózat esetében országosan jelentkezett.
A Vodafone délután kettő óra előtt arról tájékoztatott, hogy újra zavartalanul működnek a szolgáltatásai, miután délelőtt áramszünet okozott szolgáltatáskiesést. 15 óra magasságában a Magyar Telekom is hasonlóról adott hírt.
Felhívták a figyelmet, hogy néhány mobilkészülék automatikusan nem csatlakozik újra a hálózathoz. Ezekben az esetekben egyszerű megoldás lehet a készülék újraindítása, vagy repülőgép üzemmódba váltása, majd visszaállítása, amely megoldja a problémát.