Az acélszürke elektromos paripát az úgynevezett café racer motorok családjába sorolják, azaz a könnyű, nagy teljesítményű, gyors és jól kezelhető motorkerékpárok közé – írja a VG.
A café racer motorokra jellemző a minimalista dizájn, az alacsonyra eresztett kormány, a kiemelkedő ülésfedél és a hosszúkás üzemanyagtartály – utóbbi kivételével ezek a Tesla Model M-en is megtalálhatók.
Az üzemanyag-tartály helyére a tervező – Víctor Rodríguez Gómez – egy a motorról lecsatolható táskát tervezett, ami egyúttal lopásgátlóként is funkcionál, hiszen a dizájner ebbe rejtette a jármű indítóberendezését, valamint a világítást, illetve multimédia-rendszert meghajtó akkumulátort is.
A motor kormánya álló helyzetben „belesimul” a kaszniba, az elektromos támasztó pedig menet közben tűnik el a motor testében, így akár a legszűkebb helyre is be lehet parkolni vele.
Arról egyelőre semmi hír, hogy a spanyol tervező által megálmodott motorból mikor lesz valóság, hiszen az inspirációt adó Cybertruck bemutatása is késik; a könnyű teherautót az eredeti tervek szerint már 2021 végétől gyártotta volna a Tesla, ám a legújabb hírek szerint csak 2023 végére, 2024 elejére készül el.