A Business Insider beszámolója szerint a Microsoft dinamikusan frissülő, digitális hirdetőtáblákat árulna a free to play üzleti modellű xboxos játékokban. A források szerint a kidolgozás alatt álló hirdetési rendszer egyrészt bevételi forrást jelentene a vállalat számára, másrészt megkönnyítené a játékfejlesztők számára a termékeik értékesítését, harmadrészt pedig hirdetők szélesebb táborának adna lehetőséget a videojátékokban való reklámozásra – írja az Origo.
A Microsoft a rendszerébe csak jóváhagyott és megbízható márkákat kíván beengedni, hogy ne jelenhessenek meg botrányt kavaró hirdetések a játékokban, és a nyár folyamán válhat elérhetővé a megoldás.
A digitális hirdetőtáblás reklámozás a sportjátékokon kívül jelenleg egyáltalán nem elterjedt, rajtuk kívül a legtöbb gamer a Burnout Paradise eredeti kiadásában találkozhatott az elképzeléssel.