Kiss Norbert – csapatdöntés szerint – a rajtot követően egyből támadásba lendült és agresszíven próbált végi versenyezni. Mint mondta, a győzelemben természetesen a szerencsének is volt szerepe, hiszen sokszor kiszámíthatatlan, hogy egy–egy előzési manővernek mi lesz a vége, és az ellenfél hogyan fog arra reagálni. Kisebb koccanásokkal szerencsére sikerült megúszniuk, ami „az akciódús versenyzésbe még mindenképp belefér”. Mindennek az alapja a gyorsaság volt, az a jó tempó, amit a száraz pályán tudtak mutatni.
A kétszeres Európa-bajnok magyar versenyző már a második kör közepére a második helyen állt, és üldözőbe vette az első helyen álló Anthony Janiec francia pilótát. Miután pedig egy–két kör alatt kitapasztalta, hogy riválisa hol autózik, milyen íveket használ, az utolsó kanyar bejáratánál sikerült is úgy manővereznie, hogy tisztán megelőzze.
Kiss Norbert a győzelmével az összetett pontversenyben is átvette a vezetést. Az InfoRádiónak kiemelte, azzal a céllal vágtak bele az együttműködésbe a Révész Truck Racing Teammel, hogy bajnokok szeretnének lenni, ami egyre inkább valószerű.
„Esélyesek vagyunk rá mindenképpen, és ha Olaszországban is jól fogunk tudni menni, akkor ez egy reális cél lehet már az idei évben,
de majd kiderül, mit szólnak ehhez az ellenfelek” – fogalmazott a versenyző, aki nagyon hálás jól felkészült csapatának.
Mint fogalmazott, minden nagyon rendben volt a Hungaroringen, a teszteléseknek köszönhetően remekül összeállt a beállítás, ráadásul olyan sokat tudott gyakorolni a pályán, amire az elmúlt években talán még sosem került sor. Ezeknek pedig maximálisan meglátszottak az eredményei: hiszen
nemcsak az időmérőt és az első futamot, hanem a fordított rajtállásos versenyt is meg tudták nyerni a nyolcadik helyről, ami mindenképp különleges, ritka pillanat a számára.