Évi hatmillió eurónyi forinttal támogatja az MVM Csoport a Ferencvárosi Torna Clubot (FTC) a következő négy évben - tudta meg az Origo. Az MVM és a legnagyobb hazai sportklub stratégiai együttműködési megállapodása értelmében
az energetikai vállalat logója több szakosztály mezeire felkerül, de új nevet kap a Népligeti Sportközpont és a Fradiváros is.
Az MVM Csoport és az FTC a sportklub egyéni- és csapatsportág-szakosztályainak kiemelt támogatására szerződött.
A zöld-fehér klub 2015-ös és 2017-es, független, reprezentatív közvélemény-kutatások alapján is az ország legnépszerűbb csapatának számít.
Az országban több mint 1,7 millióan vallják magukat a jövőre 120 éves klub szurkolójának,
ami a sorban következő csapatért szorítóknak több mint négyszerese. Az összes szakosztályt tekintve a teljes lakosság csaknem ötöde számít az FTC szimpatizánsának, ami sokszorosa a sorban utána következő sportklubénak, így az MVM várhatóan több millió főt ér majd el a támogatásért kapott reklámfelületekkel.
Az MVM-szponzoráció kiterjed az FTC kisebb és nagyobb szakosztályaira is,a vízilabdától, a szinkronúszáson át az ökölvívásig, kézilabdáig, vagy éppen a jégkorongig, atlétikáig, női akrobatikus tornáig. A szponzorációs megállapodás értelmében az együttműködés az érintett szakosztályok U14-U18 utánpótlás, felnőtt, illetve férfi és női sportolóinak támogatását is tartalmazza.