A német Nick Heidfeld megharagudott csapatára, a BMW-Sauber istállóra, mert annak vezetői arra utasították a Japán Nagydíj utolsó köreiben, hogy engedje el a mögötte gyorsan közeledő csapattársát, Robert Kubicát. Az előzés végül nem történt meg, Heidfeld a pontszerző nyolcadik, míg Kubica a kilencedik helyen ért célba.
Az egyre éleződő rivalizálás ellenére a csapat úgy tűnik, 2007-ben is a jelenlegi versenyzőpárossal áll majd rajthoz.
Négy egyforma autó a pályán?
A RedBull beugró versenyzője, Robert Doornbos is elégedetlenül hagyta el Japánt, mert csapata nem engedélyezte, hogy a Forma-1-es tesztek mellett az amerikai ChampCar versenysorozat egyik futamán is rajthoz álljon. Doornbosnak ugyanakkor nincs szerződése a jövő évre, és a RedBullnál már minden versenyzői hely elkelt.
Az osztrák csapatot eközben több másik istálló is megfenyegette: ha jövőre - a tervei szerint - mindkét csapatát azonos karosszériájú (de különböző típusú motorokkal felszerelt) autókkal indítja, beperelik a csapatot. A szabályok ugyanis kimondják, hogy egy autó sem futhat két név alatt, vagyis minden csapatnak egyedi autóval kell indulnia.
Utoljára 1978-ban fordult elő, hogy emiatt kizártak egy csapatot: akkor az Arrows istálló autói hasonlítottak a megtévesztésig a Shadow csapat versenyautóira, igaz, ott nem azonos tulajdonostól, csupán másolásról volt szó.