A YouTube gyakran kerül a kritikák kereszttüzébe az egyre több reklám miatt, melyek mind gyakrabban szakítják félbe a videókat - írja a hvg.hu.
Azonban ez idáig volt egy hely, ami eddig mentesült a reklámblokkoktól. Amikor megállítunk egy videót, akkor legfeljebb az ajánlott tartalmak ugranak fel, hirdetések nélkül. Ám a YouTube erre is rájött és most bele kezdett egy kísérletbe, hogy mit szólnának az emberek (és a hirdetők), ha váratlanul itt is felbukkanna egy-kettő.
Ráadásul a YouTube új szabályzata alapján megkerülhetetlenek lesznek a reklámok
A portál az Android Authority cikke nyomán azt írja, hogy a Google anyacége, az Alphabet első negyedévre vonatkozó pénzügyi beszámolójában Philipp Schindler, a cég üzleti vezérigazgató-helyettese úgy fogalmazott: pozitív eredményeket hozott a teszt, és a hirdetők is lelkesednek érte.
Ugyan nyilvános tervek még nincsenek a globális bevezetésre, de ez a pozitív hangnem elég valószínűvé teszi, hogy rövidesen egyre többen találkozhatnak majd reklámokkal – akkor is, amikor csak pár pillanatra megállítanak egy videót. A reklámok először az okos-tévés alkalmazásokban tűntek majd fel, de még a YouTube még a mobilos reklámblokkolókra is lecsap.