Folytatódik a zenészlegendák életét feldolgozó hollywoodi filmek sora. Ezúttal Baz Luhrmann, a zenés műfaj veterán rendezője vitte vászonra Elvis Presley történetét. Az ikonikus amerikai énekest Austin Butler formálja meg, de mások mellett Tom Hanks és Olivia DeJonge is szerepel a filmben.
Kovács Gellért Filmszerész szerint az Elvis egy hagyományos életrajzi film, ami tulajdonképpen Tom Parker ezredes szemszögét leszámítva a szokásos kereteken belül halad, a születéstől a halálig követhetjük nyomon Elvis Presley karrierjét.
"Azzal, ahogy Baz Luhrmann rendező viszonyul a popkultúrához, a személyhez, a show-hoz és az abban résztvevő emberekhez, meghatározza, hogy ez a film sokkal inkább arról a hatásról szól, amit Elvis kiváltott az emberekben, hiszen ez az életrajzi film is annak a hatásnak az eredménye" - mondta a kritikus.
Úgy látta, Austin Butler nagyszerű a főszerepben. Jóképű és jó a hangja, de Elvis hangja jobban utánozható egy közepes tehetségű énekes-színész által, mint akár mondjuk Freddie Mercury hangja, a róla szóló moziban nem is próbálkoztak ezzel.
Kovács Gellért szerint arra is figyeltek a készítők, hogy az Elvis élete utolsó szakaszában jelenlévő drogfogyasztásból és alkoholizmusból fakadó mentális problémák erőteljesen megjelenjenek, de maguk a drogok, valamint a szexualitás nincsen jelen olyan szinten, ami miatt magasabb korhatár-besorolás alá esne a film.
"Tudunk már mindent erről az emberről. Nagyon erőteljesen dokumentálva van az ő tragédiája. Nem hiszem, hogy olyan dolgokról lehetne vagy kellene filmet csinálni vele kapcsolatban, ami lerombolná ezt a műemléket. Ez a műemlék lerombolhatatlan, pont erről szól ez a film" - fejtette ki.