A Művészetek Palotája elnyerte a Superbrands címet

Infostart
2007. június 14. 11:43
A világszerte több mint ötven országban működő Brand Council döntése alapján 2007-ben a Művészetek Palotája elnyerte a Superbrands címet. Kiss Imre, a Művészetek Palotája vezérigazgatója közölte: tekintélyemelő a díj, amelyet kulturális intézmény ritkán kap meg.

Tekintélyemelő és minőségerősítő tényező, hogy a Művészetek Palotája elnyerte a Superbrands címet - közölte az InfoRádióval Kiss Imre.

A Művészetek Palotája vezérigazgatója kifejtette, hogy kulturális intézmény ritkán kapja meg ezt az elismerést. A jelentős díjat odaítélő Brand Council a márka értékeit nézi - tette hozzá.

A díj egyúttal azt is jelenti, hogy a minőséget tartani kell, ugyanis az elismerés visszavonható - mondta Kiss Imre.

A vezérigazgató hangsúlyozta: a díj kapcsán a nemzetközi sajtóba is bekerült a Művészetek Palotája neve.

Hanganyag: Sárközi Lóránt


KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag
A böngészője nem támogatja a HTML5 lejátszást