A világszerte több mint ötven országban működő Brand Council döntése alapján 2007-ben a Művészetek Palotája elnyerte a Superbrands címet. Kiss Imre, a Művészetek Palotája vezérigazgatója közölte: tekintélyemelő a díj, amelyet kulturális intézmény ritkán kap meg.
Tekintélyemelő és minőségerősítő tényező, hogy a Művészetek Palotája elnyerte a Superbrands címet - közölte az InfoRádióval Kiss Imre.
A Művészetek Palotája vezérigazgatója kifejtette, hogy kulturális intézmény ritkán kapja meg ezt az elismerést. A jelentős díjat odaítélő Brand Council a márka értékeit nézi - tette hozzá.
A díj egyúttal azt is jelenti, hogy a minőséget tartani kell, ugyanis az elismerés visszavonható - mondta Kiss Imre.
A vezérigazgató hangsúlyozta: a díj kapcsán a nemzetközi sajtóba is bekerült a Művészetek Palotája neve.
Hanganyag: Sárközi Lóránt
KAPCSOLÓDÓ HANG:
Hanganyag