Néhány hónapja a Temu német részleget hozott létre, hogy élelmiszer-, kozmetikai, kerti és egyéb FMCG-termékek (Fast Moving Consumer Goods, azaz gyorsan mozgó fogyasztási cikkek) beszállítóival vegye fel a kapcsolatot - írja a Retail Detail híradása nyomán a Portfolio.
Azaz a webáruház, ami eddig főleg olcsó, nem-élelmiszer termékekre koncentrált, most élelmiszer-forgalmazóvá is szeretne válni, méghozzá európai termékekkel az európai piac számára. Sajtóértesülések szerint a vállalat most főként kisebb édességgyártókat és szépségápolási termékek gyártóit keresi meg.
A Temu megerősítette, hogy szándékában áll "bővíteni a helyi kínálatot és javítani az európai ügyfelek kiszolgálását". Egyelőre FMCG-kínálata korlátozott, de a német húskészítményeket gyártó Wurstbaron már több hónapja értékesít a platformon, és elégedett az eredményekkel.
A Tages Anzeiger napilap szerint tervben van a Németországon túli terjeszkedés is, a következő célpont Svájc lesz.
Vélhetően nem véletlenül igyekszik a Temu diverzifikálni: a platformra egyrészt nyomás nehezedik az amerikai importvámok, másrészt a küszöbön álló európai kis e-kereskedelmi csomagokra kivetendő illeték.