A Temu és a Shein az utóbbi években egyre nagyobb mértékben növelte jelenlétét az Egyesült Államokban, és az olcsó ruházati, elektronikai, háztartási és egyéb termékekkel jókora szeletet hasított ki az e-kereskedelmi piacból - írja a Portfolio.
Az Amazonnak a jelek szerint elege lett a kínai webárházak térhódításából, és válaszlépésként egy új részleget hoznak létre a weboldalon - erről szerdán egy kizárólag kínai eladók számára rendezett meghívásos konferencián beszélt a vállalat.
A prezentáció alapján az Amazon új szekciójában márkajelzés nélküli termékek egész sora lesz megvásárolható, sok esetben 20 dollár alatti áron.
Az óriásvállalat a termékeket közvetlenül Kínából szállítja majd az Egyesült Államokba, azzal a céllal, hogy azokat 9-11 napon belül eljuttassa a megrendelőkhöz.
Az Amazon árfolyama idén már 27 százalékot emelkedett, és történelmi csúcson áll. A szerdai 3,9 százalékos emelkedéssel az Amazon belépett a kétezer milliárd dolláros piaci értékű cégek klubjába.