A görögországi születésű Arianna Huffington mintegy tizenegy évvel ezelőtt hozta létre a nevét viselő The Huffington Post című portált, akkor még csak más portálokon megjelenő cikkek és kommentárok gyűjtőoldalaként, fizetés nélkül dolgozó bloggerek munkájára építve. A weboldal azonban hamarosan olyan népszerű lett, hogy Arianna Huffington önálló szerkesztőséget hozott létre, és a Huffington Post az amerikai digitális médiavilág egyik legnagyobb és legkeresettebb orgánuma lett.
Az idén 66 éves Arianna Huffington tavaly júniusban új szerződést kötött az időközben eladott digitális médiabirodalom új tulajdonosával, a szerződés értelmében 2019-ig irányította volna elnökként a médiabirodalmat és főszerkesztőként az internetes lapot. A szerződés ugyanakkor lehetővé tette számára, hogy újabb vállalkozást indítson, régi tervét váltsa valóra egy egészségüggyel és wellnesszel foglalkozó vállalkozással.
A múlt héten azonban, miközben már javában folytak az új vállalkozás előkészületei, Arianna Huffington rájött: a két vállalkozást nem tudja együtt csinálni, ezért csütörtökön bejelentette: távozik a The Huffington Posttól.
A The Huffington Postot 2011-ben az AOL internetszolgáltató és médiavállalat vásárolta meg, 2015-ben pedig az AOL-t a Verizon telekommunikációs konszern vásárolta fel.
Arianna Huffington az 1990-es években konzervatív politikai kommentátorként vált ismertté az Egyesült Államokban. Akkori férje, Michael Huffington, egy texasi olajmilliárdos örököse, 1994-ben republikánus színekben indult a szenátusi választásokon, ám alulmaradt Diane Feinsteinnel szemben. Kampányát jórészt Arianna irányította. A válás után azonban Arianna Huffington otthagyta a Republikánus Pártot is, és a liberális médiában tevékenykedett, majd 2005-ben, Kenneth Lererrel és Jonah Perettivel együtt létrehozta a The Huffington Postot. Az eredeti elképzelés szerint a weboldal a jobboldali Drudge Report liberális párjaként indult. De több lett belőle. Közben Lerer és Peretti is kiszállt, Peretti létrehozta a BuzzFeedet, Lerer pedig pénzügyi szakember lett.
A Huffington Post terjeszkedett az Egyesült Államok határain kívül is: megjelent a francia, az olasz, az angol, a mexikói, a görög változata is, s ma már tizennégy országban jelenik meg a helyi "HuffPo" és hozzávetőlegesen százmillióan olvassák szerte a világban.
Arianna Huffington új vállalkozása, a Thrive Global novemberben indul.