Brutálisan lefejezett kecskével reklámoz a megacég - képpel

Infostart
2007. április 29. 15:25
Egy lefejezett kecskével reklámozta legújabb számítógépes játékát a Sony cég.

Az elektronikai óriásvállalat Athénban tartott rendezvényt, amelyen a görög mitológiában játszódó, legújabb számítógépes játékát reklámozta.

A görög fővárosban hősnek öltözött férfiak és félmeztelen nők idézték meg az ókori hangulatot. Az egyik standon egy levágott és lefejezett kecske tetemét is kiállították, és a meghívottak abban is vetélkedhettek, hogy ki tud több nyers belsőséget megenni az állat gyomrából.

Az eseményről szóló tudósítás és a kecske képe bekerült a Sony magazinjába is, amely óriási felháborodást váltott ki.

Állatvédő szervezetek élesen bírálták az elektronikai megacéget. A Nemzetközi Állat Jóléti Alap felháborítónak tartja, hogy állatokat mészárolnak azért, hogy több számítógépes játékot lehessen eladni.

A cég elismerte a hibát, bocsánatot kért az ízléstelenség miatt, és garantálta, hogy hasonló eset a jövőben nem fordul elő. A rendezvényt bemutató magazin 80 ezer példányát visszavonták az újságárusoktól, és utólag a cikket is kicserélték.

A kecskét nem a rendezvény miatt vágták le, azt az eseményt szervező vállalat hozatta egy helyi hentesüzletből - tájékoztatott a Sony szóvivője.