Szlovákia 2005 végén kínálta fel eladásra a pozsonyi és a kassai repülőteret, és februárban ki is hirdették a győztest: a bécsi repülőteret üzemeltető cég, az osztrák Raiffeisen Bank és a szlovák Penta pénzügyi csoport alkotta TwoOne konzorciumot.
A konzorcium 550 millió eurót kínált vételárban és befektetésekben. Ebből 299 millió euró a vételár és 251 millió euró jutna fejlesztésekre, ezek döntő többségét Kassán hajtanák végre.
Az akkori ellenzéki pártok kifogást emeltek a privatizáció ellen, mert szerintük a Pozsonytól 70 kilométerre lévő bécsi repülőtérnek nem érdeke egy ilyen közeli vetélytárs fejlesztése, és arra gyanakodtak, hogy a bécsiek elsorvasztanák a szlovák repülőtereket.
Ezek után a versenyhivatal élt azzal a jogával, hogy későbbre - augusztus közepére - tolja az eredményhirdetést, ám az augusztus 14-iki határidő lejártakor csupán egy újabb, október 19-iki határidőt tűzött ki, az ügy bonyolultságára hivatkozva.
A TA SR szlovák hírügynökség szerint viszont a versenyhivatal csak a pozsonyi repülőtérről szóló döntést halasztotta el, a TwoOne pedig megveheti a kassai repülőteret. A szlovák hírügynökség úgy tudja, hogy a pozsonyi repülőtér esetében viszont csökkentek a konzorcium esélyei.
Elemzők arra figyelmeztetnek, hogy a pozsonyi repülőtér önmagában is értékes befektetési célpont, a kassai viszont önmagában nem különösebben érdekes egy nagy befektető számára.