Nyitókép: MTI/Bruzák Noémi

Újabb magyarországi bank jelentett be vészintézkedést

Infostart
2024. december 22. 07:45
Az utóbbi hetekben jelentősen megnövekedett az online csatornákon keresztüli visszaélések és csalások kísérlete - figyelmeztette ügyfeleit a CIB.és egyben intézkedést jelentett be.

"A csalók egyre kifinomultabb módszereket alkalmazva próbálják megtéveszteni az ügyfeleket, hogy megszerezzék személyes adataikat, majd ezekkel visszaélve anyagi kárt okozzanak. A potenciális visszaélések kockázatának csökkentése, valamint ügyfeleink védelmének érdekében folyamatosan újabb és újabb lépéseket teszünk. Ennek keretében

azonnali hatállyal felfüggesztettük a CIB Bank Online hozzáférést azon ügyfelek részére, akik több, mint 180 napja inaktívak, nem használták a CIB Bank Online felületet”

– olvasható a bank ügyfeleknek küldött értesítőjében amelyet a startlap.hu is ismertetett.

A CIB Bank Mobilalkalmazásra ez a felfüggesztés egyáltalán nem vonatkozik, azt továbbra is korlátozás nélkül tudják használni a számlatulajdonosok.

A felfüggesztett hozzáférés biztonsági okok miatt azonban csak a számlatulajdonos kérése alapján állítható vissza. A kéréssel a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatot kell hívni, vagy pedig bankfiókba menni, ahol személyesen intézhető el a kérelem.

Ha valakinek gyanúja támad, akkor a legfontosabb banki telefonszámokat a KiberPajzs oldalon elérheti.