A folyamatos áremelés után most jön egy "felezés", de ezért a szolgáltatás élvezeti értékével kell fizetnünk.
A YouTube az elmúlt években háborút hirdetett a reklámblokkolók ellen, amellyel azt akarták elérni, hogy minél többen fizessenek elő a Prémium csomagjukra. Az viszont, hogy folyamatosan emelik az előfizetések árát, és Magyarországon sem alacsony havidíjat kérnek a reklámmentességért, sokaknak nem szimpatikus.
Olyannyira nem, hogy a YouTube-nak el is kellett gondolkodni rajta, hogy egy úgynevezett Premium Lite csomagot dolgozzon ki:
- felére vágják az előfizetési díjat
- kiesik a YouTube Music és a letöltési lehetőség
- megszűnne a lezárt képernyőnél történő lejátszás
- a reklámoknak csak egy része tűnik el.
A csomagot tavaly óta tesztelik, most épp az ausztrál, a német és a thai felhasználók férnek hozzá - írta a 24.hu.