Ahogy azt az Infostart is megírta, január 2-án, kedden áramkimaradás miatt leállt a Vodafone és a Telekom számos szolgáltatása, az ügyfelek nem tudtak tévézni, telefonálni, internetezni sem. Az Economx cikke szerint a Vodafone kitalálta, hogyan tegye jóvá ügyfelei számára a fennakadást.
"A Vodafone Magyarország sajtóosztályán elmondták, hogy a Magyar Telekom Cloud & DataCenterben (Dataplex) bekövetkezett váratlan áramkimaradás miatt a bérelt infrastruktúrán nyújtott szolgáltatási területeken a Vodafone TV szolgáltatások helyreállítási ideje közel 24 órára nyúlt, amelynek oka a hirtelen áramkimaradás okozta, egymástól függetlenül jelentkező hibák feltárása és megoldása volt. A január 2-3. közötti időszakban
a Vodafone TV szolgáltatásban bekövetkezett szolgáltatáskimaradás kompenzációjaként a Vodafone Magyarország az érintett ügyfelek januári havidíjából 1000 forintot jóváír, melyet a következő számlán érvényesít.
Az érintett ügyfeleket SMS-ben és számlalevelekben tájékoztatják a jóváírás részleteiről” - közölte a lappal a szolgáltató.
A telefon-, tévé- és internetszolgáltatás órákon keresztül nem volt elérhető, és egyes helyeken még másnap este is akadozott, ezt a Vodafone a hivatalos Facebook-oldalán is elismerte és előfizetői türelmét kérte. A vállalat kommunikációja szerint „a kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, a forgalom átirányításának ideje alatt a szolgáltatások az ország több pontján nem voltak elérhetőek".