ÚJABB CIKKÜNK A TÉMÁBAN
Lehet, hogy az ember túlrobotizálja magát. Mindenesetre az autók töltését biztosan meg kellene oldani.
A The Wall Street Journal gazdasági lap piaci újságírója ezer mérföldet utazott amerikai és kanadai utakon most hozzáférhető leghosszabb távot bíró elektromos kocsival, és - mint a vg.hu összefoglalójából kiderül - nem lett túl nyugodt a tapasztalatoktól.
- Országúton akár harmadával is csökkenhet a hatótávolság a városi használathoz képest.
- Csak a Teslának van kiterjedt hálózata, a többiek otthon vagy lassú töltést biztosító pontokon próbálkozhatnak, a cikk szerint ez lehet az egyik fő akadálya az e-autózás robbanásszerű elterjedésének.
- Mivel a kocsi egy "mozgó számítógép", akár le is fagyhat - a mobil után.
- A tesztúton Montrealban kiderült, hogy a töltéshez először le kell tölteni egy appot a mobilra, ám a kútnál gyenge volt a jelerősség, így gyalog kellett eljutni egy megfelelő pontra, majd előre fizetni az áramért, ami bizalmi kérdéseket is felvet - benzinkúton is csak utólag kell fizetni.