Az autóvásárlók márkahűségét vizsgálták Németországban, és meglepő lett az eredmény.
A német Dataforce friss felméréséből az derült ki, hogy a leginkább elkötelezettek a Tesla-tulajdonosok: 86,6 százalékuk újra ilyen autót vásárolna. Őket követik a daciások 73,6 százalékkal, majd a Toyota-vásárlók 59,2 százalékkal – írja a hvg.hu.
A legtöbb Dacia-vásárló használt autóból ült át, és most egy új autó kényelmét élvezik egy jobb használt autó áráért. A Toyota-modellek tulajdonosainak hűségét elsősorban az idősebb vásárlók határozzák meg, a 75 felettiek 75 százaléka vallja magát hűségesnek a japán márkához.
A legjobb német márka az ötödik helyen álló Mercedes, 53,9 százalékos hűségaránnyal, a VW pedig 49,4 százalékkal a tizedik.