Egyre többen hajlandóak magas felárat fizetni a vezető márkák, például a Rolex, a Patek Philippe és az Audemars Piguet által gyártott használt modellekért, és arra számítanak, hogy ezeknek az óráknak az értéke tovább fog emelkedni - írja a portfolio.hu a Boston Consulting Group (BCG) vezetési tanácsadó cég megállapításait idézve.
A fent említett három márka csúcsmodelljei annyira keresettek, hogy az átlagáruk gyorsabban nő, mint az Egyesült Államok részvénypiaca.
Ezeknek a használt luxusóráknak az átlagára éves szinten 20 százalékkal emelkedett
2018 augusztusa és idén január között, a COVID-19 alatti hatalmas piaci visszaesések ellenére. Ezzel erősen felülmúlták az S&P 500 index éves 8 százalékos növekedési ütemét ugyanezen időszak alatt.
A BCG szerint a használt luxusórák piaca 2021-ben a világ 75 milliárd dolláros luxusóra-piacának közel 30 százalékát tette ki.