Nyitókép: BERTALAN SOOS

Megvan az év bankja, nem biztos, hogy mindenki erre gondolt

Infostart
2023. február 16. 20:27
Tizenhetedik alkalommal rendezték meg a magyar bankszektor legrangosabb versenyét, a Mastercard – Év Bankját.

A magyar pénzügyi- és bankszektor szereplői idén hat kategóriában versenyeztek a legjobb szolgáltatásoknak, termékeknek, megoldásoknak vagy épp kampányoknak, programoknak járó díjakért.

A Mastercard – Az Év Bankja 2022 fődíjat az egyes kategóriákban elért eredmények alapján ítélték oda, az első helyezésért 10, a második helyért 8, a harmadik helyért pedig 6 pont járt.

A legmagasabb pontszámot az OTP Bank érte el,

mivel hat kategóriából ötben dobogós helyen végzett.

A versenyen a Gránit Bank és az MKB Bank is duplázni tudott. A Gránit Bank Az év digitális banki UX megoldása 2022 és Az év fiataloknak szóló programja 2022 kategóriákban lett első, az MKB Bankot pedig Az év prémium banki aktivitása 2022 és Az év Employer Branding aktivitása 2022 kategóriákban ítélte legjobbnak a zsűri.

Az év fenntartható kezdeményezése 2022 díjat idén a K&H Bank kapta, Az év újgenerációs fizetési megoldása 2022 kategóriában pedig a Raiffeisen Bank és az IQOM közös pályázattal nyert.

A Mastercard – Év Bankja végeredménye:

Az Év Bankja 2022: OTP Bank

Az év digitális banki UX megoldása

1. helyezett: Gránit Bank

2. helyezett: OTP Bank

3. helyezett: Erste Bank

Az év fiataloknak szóló programja

1. helyezett: Gránit Bank

2. helyezett: CIB Bank

3. helyezett: OTP Bank

Az év prémium banki aktivitása

1. helyezett: MKB Bank

2. helyezett: OTP Bank

3. helyezett: Gránit Bank

Az év Employer Branding aktivitása

1. helyezett: MKB Bank

2. helyezett: Erste Bank

3. helyezett: CIB Bank

Az év fenntartható kezdeményezése

1. helyezett: K&H Bank

2. helyezett: Gránit Bank

3. helyezett: OTP Bank

Az év újgenerációs fizetési megoldása

1. helyezett: Raiffeisen Bank és IQOM

2. helyezett: OTP Bank

3. helyezett: Paysend