Kérték a vagyoni biztosíték felhasználását és a csődeljárás megkezdését. A cég magyar leányvállalata, az Aeolus Hungary akkor úgy tájékoztatott, hogy nem zárt be. Hétfőn azonban közölték, május 29-én befejezi tevékenységét. Az idén 15 éves magyar cégnek tartozása, további kötelezettsége nincs sem utasok, sem partnerirodák felé.
Az is írják, hogy információik szerint az utasaik nagy többsége már elküldte a kárbejelentést az Allianz Szlovákia Biztosítóhoz, amiről visszaigazoló e-mailt is kaptak. Aki még nem tette, az az Aeolus Utazási Iroda honlapján határozatlan ideig pontos, magyar nyelvű tájékoztatást olvashat arról, hogyan kell eljárnia a kárbejelentéssel kapcsolatosan.
„Szeretnénk tájékoztatni az utasokat, hogy a kártérítés az utazásszervező fizetésképtelenségének nyilvántartásba vétele után 6 hónappal fizetendő, azaz legkorábban 2020. szeptember 9-én az összes károsult fél nyilvántartásba vétele után. Addig a dokumentumokat dolgozzuk fel, és információkat kérünk, amennyiben szükséges.”
Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!