Az ügyfelek innovatív, minél magasabb szintű kiszolgálása valamint a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében az MKB Bank az elmúlt hetekben számos, az ügyfelek és a fiókokban dolgozó munkatársak egészségét egyaránt védő intézkedés bevezetéséről döntött. A bank továbbra is azon dolgozik, hogy a lehető legmagasabb szinten garantálja ügyfelei és munkavállalói biztonságát és kényelmét – hangsúlyozza a pénzintézet a közleményében.
Ennek részeként 2020. március 25. napjától az MKB Bank Budapesten a Duna Plázában, az Árkád Örs vezér téri, a Nyugati téri, valamint Szegeden a Kölcsey utcai fiókjaiban bevezeti a digitális ügyfélhívó rendszerét, melynek segítségével időpontfoglalási és távoli sorban állási lehetőséget biztosít ügyfelei számára.
Az új rendszer segítségével minimálisra csökkenthető a felesleges helyszíni várakozás és így a tömeggel való érintkezés, valamint a jelenleg használatban lévő sorszámhúzó eszközök érintése is.
Mint írják, az MKB Bank célja, hogy teljes fiókhálózatára kiterjessze digitális ügyfélhívó rendszerét.
Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!