Nyitókép: MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba

Rekordidő alatt reagált az MKB egy új fejlesztéssel a járványra

Infostart
2020. március 25. 20:53
A koronavírus-járvány miatt az MKB Bank működése során a megszokottnál is nagyobb figyelmet kap a személyes biztonság garantálása – olvasható a pénzintézet tájékoztatójában. A bank kevesebb mint egy hónap alatt – a magyar Linistry startuppal együttműködve – vezette be forgalmasabb fiókjaiban a digitális időpontfoglalást és sorban állást, amellyel hatékonyan csökkenthető az ügyféltérben, zárt helyen történő várakozási idő – mérsékelve ezzel is a fertőzésveszélyt.

Az ügyfelek innovatív, minél magasabb szintű kiszolgálása valamint a koronavírus terjedésének megelőzése érdekében az MKB Bank az elmúlt hetekben számos, az ügyfelek és a fiókokban dolgozó munkatársak egészségét egyaránt védő intézkedés bevezetéséről döntött. A bank továbbra is azon dolgozik, hogy a lehető legmagasabb szinten garantálja ügyfelei és munkavállalói biztonságát és kényelmét – hangsúlyozza a pénzintézet a közleményében.

Ennek részeként 2020. március 25. napjától az MKB Bank Budapesten a Duna Plázában, az Árkád Örs vezér téri, a Nyugati téri, valamint Szegeden a Kölcsey utcai fiókjaiban bevezeti a digitális ügyfélhívó rendszerét, melynek segítségével időpontfoglalási és távoli sorban állási lehetőséget biztosít ügyfelei számára.

Az új rendszer segítségével minimálisra csökkenthető a felesleges helyszíni várakozás és így a tömeggel való érintkezés, valamint a jelenleg használatban lévő sorszámhúzó eszközök érintése is.

Mint írják, az MKB Bank célja, hogy teljes fiókhálózatára kiterjessze digitális ügyfélhívó rendszerét.

Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!