A közlemény szerint az érintett járatokra foglalással rendelkező utasokat a lehető legkorábbi időpontban automatikusan tájékoztatják a törlésekről, ha a jegyüket a wizzair.com honlapon vagy a légitársaság mobilalkalmazásában vásárolták meg.
Az érintett utasok WIZZ számlájára automatikusan jóváírják a viteldíj összegének 120 százalékát, vagy kérhetik a viteldíj visszatérítését is, ami azonban valamelyest hosszabb időt vesz igénybe. A bankszámlára vagy bankkártyára való visszautalás lépéseiről külön e-mailben küld tájékoztatást a légitársaság. Az utóbbi opciót választók az eredeti viteldíj 100 százalékát kapják vissza.
A légitársaság azt kérte, hogy azok az utasok, akik utazási irodán vagy online utazási irodán keresztül vették a jegyüket, lépjenek kapcsolatba az utazási irodával, hogy tájékozódjanak a lehetőségeikről.
Minden Infostart-cikk a koronavírusról itt olvasható!