A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.
A program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka a pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista.
Idén a Papp László Budapest Sportaréna Kiváló Fogyasztói Márka-díj mellett elnyerte a Kiváló Üzleti Márka-díjat is.
„A Budapest Sportarénában az elmúlt évben számos fejlesztés valósult meg, annak érdekében, hogy a vendégek számára ne csak a koncert vagy sportesemény jelentse az élményt, hanem a kapcsolódó szolgáltatások is" - emelte ki Lak Tibor, a Papp László Budapest Sportaréna cégvezetője. A fejlesztések között említette, hogy az Aréna 2018. január 1-jétől készpénzmentessé vált, ez egész Európában példaértékű innovációt jelent. Megújult a beléptetőrendszer, amely QR kód mellett már NFC képes jegykezelésre is alkalmas, a mobiltelefonos applikáció pedig a belépéstől kezdve a parkoláson át az ételrendelésig számos kényelmi funkciót kínál a koncertlátogatók részére.