Az előzetes terveknek mindenben megfelelően, június 29. és július 5. között megtörtént az MKB Bank teljes körű digitális átállása - közölte a pénzintézet csütörtökön.
Az MKB Bank új digitális alaprendszeréhez kapcsolódó szolgáltatások a következő időszakban lépcsőzetesen épülnek be a pénzintézet napi, operatív működésébe, ezért valószínűsíthető, hogy
az ügyfélérdeklődés növekedése miatt a bank kommunikációs csatornái a következő napokban, időlegesen, a megszokottnál nehezebben lesznek használhatók
- közölte a bank.
Hetényi Márk, az MKB vezérigazgató-helyettese a június 25-én tartott sajtóbeszélgetésen azt mondta, hogy az átállás hosszú távon számos előnnyel jár majd mind a bank, mind az ügyfelei, partnerei, így a vállalatok és a fintech cégek számára is.
A projektet 2 és fél évvel ezelőtt kezdték, az új rendszert több ezer teszttel vizsgálták.