Jön az internetbankok új generációja – lapszemle

Infostart / InfoRádió - Herczeg Zsolt
2018. április 6. 07:29
A Portfolio azt írja, hogy kialakulóban van az internetbankok új generációja. A Világgazdaság szerint drasztikusan megemelkedtek az online hirdetések reklámköltségei az elmúlt néhány évben. Két számjegyű növekedést ért el a hazai lízingpiac, megelőzve az európai mutatókat is – írja a Pénzcentrum.

A Portfolio azt írja, hogy kialakulóban van az internetbankok új generációja. Az egyik magyarországi pénzintézet jövőre bevezeti a George nevű platformot. Ez egy tuningolt netbank, amelyen keresztül folyószámlákat, betéteket, befektetési termékeket, hitelt és biztosítást is igénybe lehet venni, illetve személyre szabni és fejleszteni – olvasható a portálon.

A Világgazdaság szerint drasztikusan megemelkedtek az online hirdetések reklámköltségei az elmúlt néhány évben, ami egyre nagyobb problémát okoz az internetes kereskedőknek. A megnövekedett kiadásokat a cégek kénytelenek beépíteni az áraikba, ezért jelentős drágulás várható a webáruházakban. Az üzemeltetőknek most több pénzre, szaktudásra és időre van szükségük – írja a lap.

A Pénzcentrumon az olvasható, hogy két számjegyű növekedést ért el a hazai lízingpiac, megelőzve az európai mutatókat is. A bővülés a járművek esetében a legjelentősebb, de nőtt a gépek és berendezések finanszírozása is.