Napokra leáll a Telekom ügyfélszolgálata

Infostart
2018. február 6. 18:25
Több napon keresztül nem lesz elérhető a Magyar Telekom telefonos és online ügyfélszolgálata, illetve személyesen is csak korlátozottan lehet ügyet intézni.

A Telekom ügyfélszolgálati rendszereit bővíti és fejleszti, ezért február 16-án 22 órától várhatóan február 19-én nap végéig a telefonos, online önkiszolgáló felületek és a Telekom mobilalkalmazás nem lesz elérhető, valamint az üzletekben is csak korlátozottan tudják kiszolgálni az ügyfeleket.

Átmenetileg nem lesz lehetőség például szolgáltatások, készülékek, tartozékok vásárlására; szerződéskötésre, szolgáltatásokra és folyószámlára vonatkozó módosításokra, számlával és SIM-kártyával kapcsolatos ügyintézésre - kivéve a letiltást, ami elérhető lesz. Zavartalanul működnek egyes ügyfélszolgálati szolgáltatások is, így a Domino feltöltés személyes csatornákon, a hibabejelentés és a mobilvásárlási szolgáltatások.

Ezért cserébe a Magyar Telekom mobilinternettel rendelkező havidíjas ügyfelei bármennyi adatot felhasználhatnak belföldön február 16-án 0 órától február 19-én 24 óráig, külön kérés nélkül, automatikusan.