A Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnöke elmondta, hogy idén is folytatja zöldség- és gyümölcsnépszerűsítő kampányát. Hozzátette, hogy a kampányuknak az elsődleges célpontja a család fogyasztását befolyásoló tagok megszólítása, elsősorban a háziasszonyoké, illetve azoké a férfiaké, akik - és ők egyre többen vannak - részt vesznek a vásárlásban.
„Kiemelten szeretnénk foglalkozni idén a középiskolás korosztállyal, mégpedig azért, mert ez az a korosztály, amelyik
már kevésbé befolyásolható a család által, viszont azt látjuk, hogy úgy a mozgásszegénység, mint a helytelen táplálkozás nagyon jellemző rájuk ”
– mondta Domján Erika, szervezet ügyvezető igazgatója az InfoRádiónak.
A 3x3 programjuknak van külön oldala és Facebook-profilja, ezeken különféle tanácsokkal, beszámolókkal szólítják meg a fiatal korosztályt a jövő évben is. Emellett különböző sporteseményekre is kitelepülnek és kóstoltatásokat (meggy, alma, dinnye) is szerveznek. Az előző éveknek megfelelően várhatóan
40-45 millió forintból tudnak idén is gazdálkodni.