A karácsonyi időszakban az éves eladások 60-70 százaléka realizálódik.
A cég szerint az év legforgalmasabb, karácsonyi időszakában a vásárlásonkénti kosárérték növekedni fog a tavalyi értékekhez képest az online és a bolti forgalomban. Az adataik szerint a webáruházban hagyományosan nagyobb összeget, az idei szezonban átlagosan 8600 forintot hagynak a vásárlók, ami 5 százalékkal magasabb, mint az elmúlt évben. A bolti eladásban 8 százalékos bővülésre számítanak, amely 6500 forintos átlagköltést jelent - mondta Gyaraki Dávid marketingvezető.
Az idei év slágertermékei a társas- és kreatív, fejlesztő játékok, valamint a játékbabák, de sok fa alá jut majd építő-, valamint interaktív játék és puzzle is.
A szülők közel kétharmada már novemberben elkezdi a karácsonyi ajándékok beszerzését, szinte mindenhol számíthatnak a gyermekek játékra, és minden második családban ruha is kerül a fa alá - közölték.