A digitális közszolgáltatások, a mobilparkolás, az online ügyintézés elősegítik a magyar emberek, vállalkozások boldogulását, a kormány ezekkel a szolgáltatásokkal az idő és pénz megtakarításán túl azt szeretné elérni, hogy a mindennapok könnyebbé, egyszerűbbé, kényelmesebbé váljanak - mondta a Miniszterelnökség nemzeti pénzügyi szolgáltatásokért és postaügyekért felelős államtitkára.
Németh Lászlóné a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által szervezett szimpóziumon pénteken Budapesten úgy vélte, nincs ma Magyarországon olyan ember, akihez valamilyen módon ne jutottak volna el az olyan fejlesztések, mint a közigazgatási ügyek intézése kistelepüléseken a Magyar Postánál az Agora projekt keretében, vagy a Díjnet Zrt. szolgáltatásai, és a teljes körű online ügyintézés lehetősége a Főgáz csoportnál.
Veres Mihály, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója kiemelte: a jövő az okos városokban van, egyre több intelligens megoldást fejlesztenek majd, kiemelve a parkolási rendszer, elektronikus jegyrendszer "okossá" tételét.