Az OMV megtévesztő hirdetése azt sugallja a két cég ügyeiben kevésbé tájékozott olvasók számára, hogy már alakul valamiféle együttműködés közöttük - mondta az InfoRádiónak a MOL-csoport kommunikációs igazgatója.
Ferencz I. Szabolcs hozzátette: a hirdetés etikátlan is, mert az osztrák cég a MOL nevét használja fel a vállalat megkérdezése nélkül.
A MOL jelezte a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének, illetve a Gazdasági Verseyhivatalnak, hogy a reklám által sugalltakkal ellentétben a két cég között nincsen semmiféle párbeszéd - közölte a kommunikációs igazgató.
"Mi tökéletesen megelégszünk azzal, hogyha ezzel az etikátlan és megtévesztő magatartásmóddal felhagynak" - reagált Ferencz I. Szabolcs arra a kérdésre, hogy várnak-e bocsánatkérést a hirdetés miatt osztrák versenytársuktól.
Hanganyag: Albert Dénes